چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم؟

حتماً در نظافت منزل برای شما هم پیش آمده است که به یکباره یخچال بوی بدی به خود می گیرد که این امر باعث آزار تمام اعضاء خانواده شده باشد. آیا می دانید در این مواقع بهترین کار چیست؟

در ابتدا باید یخچال را از برق جدا و آن را خاموش نمایید. سپس تمام محتویات آن را به صورت کامل خالی کنید. در مرحله بعد با آب گرم و مقداری جوش شیرین که یکی از بهترین مواد آنتی باکتریال موجود است، تمام یخچال را بشویید. برای دیواره ها و لاستیک دور یخچال می توانید از همین محلول و یا آب با سرکه سفید استفاده کنید و سپس تمام یخچال را خشک نمایید. اگر آلودگی را دیدید که به سختی چسبیده و جدا نمی شود، چند بار مرطوبش نمایید تا به راحتی پاک شود.

پژوهشگران در تحقیقات خود به اثبات رسانده اند که داخل یخچال بسیار کثیف تر از کف خانه می باشد. برای جلوگیری از انتشار بوی بد ایجاد شده در یخچال نیز می توانید از چند تکه ذغال کوچک استفاده نمایید. این ذغال ها را درون ظرف یا توری گذاشته و در گوشه یخچال قرار دهید. در ضمن مقداری جوش شیرین و یا قهوه هم می تواند، این بوی نامطبوع را از بین ببرد.

در آخز ذکر این نکته مهم است که معمولاً غذاهای پرچرب زودتر تولید بوهای نامطبوع می نمایند. پس این مواد را داخل ظروفی که درب دارند قرار دهید. درب ظروفی که آب در داخل آن ها نگهداری می نمایید را نیز حتماً برای جلوگیری از بوگرفتن و سهولت در نظافت ببندید.

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.