تمیز کردن ظروف سوخته

تمیز کردن ظروف سوخته، قابلمه و … که سوخته اند همیشه دردسر بزرگی است زیرا بر اثر حواس پرتی و مسائلی از این قبیل همیشه در منزل با غذای سوخته و به تبع آن ظروفی که کف و داخل آن سوخته است روبرو میشویم که تمیز کردن و نظافت آن چالش بزرگی است.

در مرحله اول برای تمیز کردن ظروف سوخته، علی رغم اینکه مرسوم شده است با قاشق و یا وسیله نوک تیز غذای سعی ننمایید سوختگی را جدا نمایید به این دلیل که این کار تنها به ظروف آسیب میرساند، بهترین راه این است که مقدار زیادی جوش شیرین با کمی آب در محل سوختگی بریزید و چند ساعت بعد به راحتی سوختگی را از ظروف جدا نموده و آن را نظافت نمایید.

در روش دیگر برای تمیز کردن ظروف سوخته میتوانید آب در ظرف سوخته ریخته کمی مایع ظرفشویی اضافه نمایید و چند ساعت بگذارید بنماند و بعد به آرامی ظرف را تمیز نمایید.

برای نظافت و تمیز کردن ظروف سوخته به بهترین روش میتوانید کمی سرکه نیز به جوش شیرین اضافه نمایید و بعد بگذارید چند ساعت بماند با ظروف شما مخصوصا وقتی تفلون باشد به خوبی تمیز گردد.

اگر ظروف شما از جنس فلز روی باشد و سیاه شده باشد بهترین راه این است که کمی نمک با آب لیمو را به آن اضافه نمایید بعد کمی آن را روی حرارت بجوشانید سپس به خوبی با مایع بشویید، میبینید که ظروف به خوب روز اول تمیز میگردد.

شرکت نظافتی آریومن

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.