[

در خصوص شرکت های خدمات نظافتی چه میدانید؟

در این بازار ناامن با شرکت های متنوع و گاهاً بدون مجوز و نامعتبر ملاک انتخاب یک شرکت خدمات نظافتی مناسب چیست و در رابطه با این خدمات چه نکاتی باید مد نظر شما باشد؟

  • فقط با شرکت های خدماتی که مجوز کار دارند تماس بگیرید و تقاضای کارگر کنید این شرکت ها برای شروع کار خود مدارک کافی به سازمان ثبت شرکت ها ارائه نموده اند و محل و مشخصات موسس آن به ثبت رسیده است.
  • از شرکتی، خدمات خود را درخواست نمایید که برای جذب کارگر خود دقت لازم را انجام داده و مدارک معتبری برای ضمانت دریافت نموده اند تا در صورتی که سهوا یا عمدا از جانب کارگر ضرری به شما رسیده باشد، پاسخگو باشند. در صورتی که یکبار کارگری معتاد و یا با ظاهری نامناسب برای شما اعزام گردید آن کارگر را به شرکت برگردانید و دیگر با آن شرکت تماس نگیرید. امنیت و رضایت شما ارزش بالاتری دارد.
  • بعضی از مشتریان بیشتر از زمان هماهنگ شده کار دارند و به همین دلیل با کارگر به توافق می رسند که به کار خود ادامه دهد و به شرکت اطلاعی نمی دهند تا به کارگر لطف کنند اما آیا میدانید که اگر بعد از ساعت هماهنگ شده با شرکت، اتفاق ناگوار و یا حادثه ای برای شما و یا وسایل منزل یا حتی خود کارگر پیش بیاید شرکت ها به هیچ عنوان مسئولیت آن را قبول نمی کنند با این شرایط به نظرتان این کار به ضرر شما نیست؟
  • اگر در ساعت اولیه از کارگر خود راضی نبودید این حق شماست که از شرکت تقاضای کارگر دیگری نمایید و آن شرکت باید بدون دریافت هیچ گونه مبلغی این کار را انجام دهد.
  • حتما در سفارش خدمات خود قبل از اعزام نیروی خدماتی با شرکت در خصوص دستمزد و مشخصات درخواستی خود به تفاهم برسید.
  • سعی کنید در صورت امکان در هنگام حضور کارگر خدماتی در منزلتان دو نفر در خانه باشد تا اگر کاری پیش آمد خانه بدون صاحب خانه نمانده باشد.
  • متاسفانه بعضی شرکت های خدماتی به منظور فریب مشتری در تبلیغات خود قیمتهایی زیر قیمت اتحادیه درج می نمایند. این شرکت ها در هنگام تسویه حساب به عناوین و بهانه های مختلف از شما مبالغ اضافی و حتی بالاتر از بازار دریافت می نمایند پس فریب آن ها را نخورید!
  • حتماً برای شما هم پیش آمده که در هنگام رزرو کارگر از شرکت خدمات نظافتی کارگر خانم خواسته اید و یا زمان مد نظر خود را مشخص نموده اید اما در هنگام ارائه خدمات از شرکت آقا اعزام شده آن هم با چند ساعت اختلاف! بهتر نیست از شرکتی خدمات بخواهید که به درخواست های شما احترام بیشتری بگذارند!

در پایان میتوان به این نکته اشاره نمود که برای انتخاب شرکت خدمات نظافتی خود کمی بیشتر دقت کنید تا هم از کیفیت کار و هم از امنیت خود مطمئن باشید.

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.