روشی آسان برای از بین بردن و نظافت کامل لکه تشک های خوشخواب

برای داشتن یک خواب راحت شما نیاز به رختخواب مناسب و به حصوص یک تشک راحت و تمیز دارید. گاهی اوقات تشک راحتی را تهیه می نماییم اما استفاده طولانی مدت از آن منجر به ایجاد لکه های زشتی در آن می گردد که ما را مجبور به تعویض و خرید تشک جدیدی می کند. اما در ادامه ما راهی را به شما نشان می دهیم که بتوانید تشک راحت خود را نظافت کرده و برای مدت طولانی استفاده نمایید.

در ابتدا باید بدانید که بیشتر تشک ها دارای لایه محافظی برای مقابله با لکه ها هستند اما باز هم باید به منظور نظافت از آن ها بکوشید. یکی از مهم ترین عوامل تخریب تشک ها جای فشار بر روی آن ها است پس برای محافظت تشک خود هر چند ماه یکبار آن را بچرخانید و بالا و پایین آن را عوض کنید. همچنین می توانید با خرید پد مخصوص تشک که بر روی سطح آن می چسبد، این تشک ها را در مقابل لکه ها محافظت نمایید.

اما در نظافت منزل برای نظافت تشک و لکه بری از آن چه باید کرد؟

بعد از لکه شدن تشک خود سریع برای نظافت آن آماده شوید. برای لکه بری از مواد خشک استفاده کنید زیرا مواد شیمیایی باعث آسیب رسانی به ساختار و مواد داخل تشک شما نیز می شود. ابتدا چند قطره آب گرم به روی لکه خود بریزید و سپس به کمک شامپو بچه ملایم و مسواک لکه را از بین ببرید. سپس با ابر و آب گرم محل لکه را پاک کنید و با حوله ای که رنگ نمیدهد آن جا را خشک نمایید. برای نظافت ملحفه ها با توجه به جنس آن ها ماده نظافتی را انتخاب نمایید. مثلا برای پارچه های پشمی با افزودن یک پیمانه سرکه سیب به سه پیمانه آب عمل لکه گیری را انجام دهید. موضع لکه گیری شده را در زیر نور خورشید خشک کنید.تشک های جعبه تخم مرغی و یا با جنس فوم را نیز با مواد شوینده ملایم لکه گیری و سپس خشک نمایید.

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.