تمیز کردن اسکاچ

آیا میدانید با این که اسکاچ همیشه در معرض آب و کف است، نیاز به نظافت و شستشوی جداگانه دارد؟

اکثرا نظافت اسکاچ یا سیم در نظافت منزل، مورد بی توجهی قرار میگیرد. جالب است که بدانید این وسایل طبق تحقیقات جز آلوده ترین وسایل در منزل است که محل زندگی بسیاری از باکتریهای بیماریزا است! این باکتری ها میتوانند موجب مسمومیت های شدیدی گردند.

یکی از نکات مهمی که باید در نظر بگیریم این است که بعد از استفاده از این وسایل آنها را سینک به حال خود ول نکنید به خیال اینکه دفعه دیگر با خیس شدن تمیز میگردد، مرطوب بودن اسفنج محیط مناسبی را برای رشد باکتری ها فراهم مینماید که این عامل از طریق ظروف، میتوانند به انسان منتقل گردند.

چطور اسکاچ را بشوریم؟

بهترین راهکار این است که بعد از شستشوی ظروف منزل، اسکاچ و سیم یا ابر مخصوص خود را به خوبی با آبگرم بشوییم و بعد در کنار پنجره یا در محیطی که جریان هوا داشته باشد خشک نماییم.

البته ضد عفونی کردن این وسایل نیز نباید مورد بیتوجهی قرار گیرد بدین صورت که هر چند مدت باید با مواد ضدعفونی کننده و آب محلولی آماده نموده که این وسایل را چند ساعتی در آن قرار دهیم تا به خوبی ضدعفونی گردند و بعد از آن نیز مانند سطر قبل باید به خوبی آنها را شسته و حتما خشک نماییم.

راه آسان دیگری نیز وجود دارد بدین صورت که میتوانید اسکاچ خود را چند ساعت در مقابل نور خورشید نیز قرار دهید تا ضدعفونی گردد.

راه دیگر برای نظافت اسکاچ این است که آن را در آب جوش و سرکه قرار دهید و یا در ماشین لباسشویی بشویید.

البته در آخر ذکر این نکته نیز حائز اهیمت است که با وجود نظافت و ضدعفونی کردن اسکاچ، سعی نمایید هر ماه اسکاچ، سیم یا ابر خود را تعویض نمایید.

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.