نظافت شیشه با مواد طبیعی

حتما شما هم با این مشکل مواجه شده اید که بعد از این که وقت و انرژی برای نظافت شیشه گذاشته اید بعد از خشک شدن شیشه تازه آثار لک روی آن بیشتر هم شده است!

شیشه منازل به دلیل این که در محیط بیرونی قرار دارد همیشه در معرض کثیف شدن است. برای نظافت شیشه ها مواد شوینده مختلفی وجود دارد اما ما اینبار میخواهیم با مواد طبیعی و با بهترین کیفیت این کار را انجام دهیم.

همیشه قبل از تمیز کردن شیشه دستمال ترجیحا نانو و ابر تمیز و سطلی که آب گرم درون آن ریخته اید آماده نمایید.

یکی از بهترین موادی که برای این کار میتوان استفاده نمود محلولی از مقداری سرکه سفید و آب است. سرکه سفید مخلوطی از اسید استیک و درصدی آب است. این ماده هیچ ضرری برای انسان نداشته و از این رو برای نظافت از پتانسیل خوبی برخوردار است.

اولین قدم قبل از نظافت شیشه، پاک کردن گرد و خاک توسط یک دستمال است. محلول آب و سرکه را داخل اسپری بریزید البته توجه نمایید هرچه مقدار لک و کثیفی بیشتر باشد باید در این محلول درصد سرکه را افزایش دهید. سپس تمام سطح شیشه را با این اسپری و به کمک یک دستمال بدون پرز آغشته نمایید. بعد از این کار با پارچه دیگری که ترجیحا نانو باشد با سرعت تمام سطح شیشه را از این مایع پاک نمایید.

در آخر ذکر چند نکته به منظور نظافت شیشه ها در نظافت ساختمان حائز اهمیت است:

سعی نمایید اول قاب اطراف پنجره که معمولا گرد و خاک بیشتری دارد را با یک دستمال تمیز نمایید و سپس گرد و خاک شیشه را بگیرید و بعد از آن از سرکه استفاده نمایید این کار نظافت شیشه ها را راحت تر مینماید.

از تمیز کردن پنجره ها هنگامی که نور خورشید مستقیما به آن میتابد و گرم است خودداری نمایید زیرا در این حالت شیشه ها سریعا خشک میشود و لک روی آن باقی میماند که این امر زحمت شما را بی حاصل مینماید.

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.