نظافت ساختمان – نظافت راه پله و پارکینگ

نظافت ساختمان، نظافت راه پله و پارکینگ و در کل مشاعات ساختمان اکثر اوقات موضوع بحث و بروز مشکلاتی در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی میباشد. چون مشاعات به صورت مشترک و مشاع بین تمام واحدها میباشد و برآورده ساختن رضایت کافی تمام واحدها بعضی مواقع سختی های خاص خود را برای مدیران ساختمان به همراه دارد. این نظافت اگر به درستی و به صورت مرتب انجام گیرد آرامش را در محیط مشاعات و بین همسایگان ایجاد مینماید. به این دلیل که در هنگام ورود همسایگان و یا مهمانان آنها اولین چیزی که به چشم میاید نظافت پارکینگ، حیاط، لابی، راه پله، آسانسور، پاگرد و موارد مشابه است. بعضی از مدیران ساختمان این امر را گاهی بر عهده کارگران ساختمانی آشنا میگذارند که با گذشت زمان متاسفانه و در بعضی مواقع مشکلاتی از قبیل عدم رضایت همسایگان، دزدی، بروز حادثه برای کارگر، بروز خسارت به سنگهای پارکینگ و مشاعات ایجاد مینماید. برخی از مدیران ساختمان هم راه مناسب تری را انتخاب کرده و این وظیفه را بر عهده شرکتهای خدماتی میگذارند. اما در انتخاب مناسبترین شرکت خدماتی نظافتی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

نظافت راه پله و پارکینگ
نظافت ساختمان
چرا نظافت ساختمان و نظافت مشاعات آریومن؟

اعتبار خدماتی آریومن

نظافت ساختمان آریومن،به صورت رسمی در اتحادیه اصناف در تهران به ثبت رسیده است و به منظور اطیمنان هرچه بیشتر مشتری، مشخصات در فاکتور ارسالی درج میگردد.

اعزام نظافتچی ایرانی، غیر شهرستان، جوان، با ظاهری آراسته، با تجربه در امر نظافت مشاعات به صورت تضمینی

مسلما وقت و هزینه شما ارزش بیشتری از آزمودن نظافتچی های مختلف دارد. تجربه نداشتن پرسنل گاهی خسارتهای قابل توجهی مثل، سوختن آیفونها به دلیل ریختن آب در آنها، کدر شدن رنگ سنگهای پارکینگ به دلیل استفاده نادرست از جرمگیرها و … به بار می آورد. ما برای اطمینان هرچه بیشتر شما به این خدمات و شرایط گفته شده برای شما این حق را قائل هستیم که اگر تا قبل از یکساعت به هر دلیلی از پرسنل اعزامی رضایت نداشتید بدون پرداخت هزینه ای ایشان را برگردانید.

نظافت ساختمان اریومن

صرفه جویی در وقت و هزینه

با ثبت اشتراک هفتگی یا ماهانه در شرکت آریومن میتوانید بدون به تعویق افتادن، نظافت مشاعات خود را بدون بدقولی به صورت مرتب در تاریخ مشخص، انجام شده در نظر بگیرید. مخصوصا این موضوع در اعیاد، تعطیلات رسمی، جشنهای عمومی و … که قیمت ها بالاتر است و کارگران محدود میشود، نمود بیشتری پیدا میکند چون در این زمان شما دغدغه ای از بابت نظافت ندارید و مسلما در الویت اعزام شرکت میباشید. ما تلاش میکنیم که شخصی ثابت که مورد تایید شما است را برایتان اشتراک بزنیم تا نیاز نباشد هر بار وقت بگذارید و از اول شرایط را به کارگر جدید توضیح دهید.

بیمه حوادث نظافتچی های اعزامی

به منظور جلب اطمینان هرچه بیشتر مشتریان و مدیران ساختمان، تمام پرسنل نظافتچی اعزامی برای نظافت ساختمان و مشاعات شما، تحت پوشش بیمه حوادث می باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آسیب دیدن پرسنل اعزامی، هیچ مسئولیتی بر عهده شما نمیباشد و پرسنل از بیمه حوادث شرکت استفاده مینمایند.

پشتیبانی 24 ساعته

همکاران در پشتیبانی خدماتی آریومن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و همراهی با شما عزیزان در تمام مناطق تهران میباشند.

نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت در انجام نظافت ساختمان و مشاعات شما

ما به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان نظافت ساختمان و راه پله و پارکینگ شما را با نازلترین قیمت بین همکاران انجام میدهیم و در تلاشیم کیفیت خدمات نظافتی ارائه شده را هر روز ارتقا داده تا بتوانیم رضایت کامل شما را براورده سازیم و افتخار خدمت رسانی به شما را برای مدت طولانی تری داشته باشم.

امنیت برای خانواده و ساکنین مجتمع

پرسنل اعزامی برای مجتمع های مسکونی، کاملا شناخته شده هستند و از آنها اطلاعات هویتی کامل، ضمانت نامه کاری، ادرس و مدارک محل سکونت در تهران و .. اخذ شده است. این افراد زمانی به داخل مجتمع های مسکونی و اداری یا تجاری شما اعزام میشوند که تمام این مدارک را به شرکت تحویل داده باشند که از لحاظ امنیت خیال مشتریان از هر جهت راحت باشد.

اگر جای مورد دیگری در امکانات خدماتی نظافتی ارائه شده خالی است خوشحال میشویم به ما بگویید سعی میکنیم در اسرع وقت آن را به لیست امکانات مجموعه اضافه نماییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
آخرین نظرات مشتریان
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!