تمیز کردن آدامس از روی سطح

تمیز کردن آدامس از روی لباس و سطح همیشه کار دشواری بوده و اگر شما با روشهای مناسب آن آگاهی نداشته باشید با مشکل روبرو شده و نمیتوانید به درستی اینکار را انجام دهید.

برای تمیز کردن آدامس روشهای گوناگونی وجود دارد که ما در اینجا به مهمترین آنها اشاره کرده و آن را توضیح میدهیم

استفاده از الکل: در این روش کمی الکل را بر روی یک تکه ابر یا اسفنج ریخته و محل لکه را با آن آغشته نمایید. بعد از آن با کمک یک قاشق آدامس را جدا کرده و سپس لباس را به خوبی شسته و خشک نمایید.

استفاده از اتو: یک تکه کاغذ ضخیم یا اتو را روی لکه لباس گذاشته و سپس اتو را روی آن قرار دهید تا با حرارت آن، آدامس از لباس جدا شده و به مقوا بچسبد. چندین مرتبه این عمل را تکرار نمایید تا آدامس کاملا جدا گردد.

استفاده از سرکه: مقداری سرکه بجوشانید، سپس از روی حرارت برداشته و تا زمانی که داغ است یک مسواک را با آن آغشته نمایید و لکه آدامس را بدین طریق پاک نمایید. بعد از آن لباس را کاملا شسته و خشک نمایید.

استفاده از مایع صابون: در این روش برای تمیز کردن آدامس، مقداری از مایع صابون را روی لکه ریخته و با مسواک تمیز نمایید و سپس لباس را به خوبی بشویید و نظافت نمایید.

استفاده از گازوئیل یا بنزین: کمی از گازوئیل یا بنزین را روی لکه ریخته و سپس برای تمیز کردن آدامس، با مسواک به خوبی محل را پاک نمایید و سپس لباس را بشویید.

استفاده از چسب نواری: بدین منظور چسب نواری را روی آدامس چسبانده و سپس جدا نمایید. چندین مرتبه این کار را انجام دهید تا آدامس به خوبی جدا گردد.

استفاده از یخ: برای این کارمیتوان لباس را در نایلون گذاشته و سپس چند ساعت در یخچال قرار دهید زمانی که از یخچال بیرون بیاورید آدامس به راحتی از آن جدا میگردد. البته میتوانید به جای اینکار، مقداری یخ را در نایلون گذاشته و روی آدامس بگذارید و سپس آدامس را ار روی لباس جدا نمایید.

خدمات نظافتی آریومن

لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک فرمایید.