نظافت منزل شرق تهران

شرق تهران محدوده واقع شده در شرق و متمایل به شرق تهران است. مناطق 15- 14- 13- 8 – 4 در شرق تهران و مناطق 12- 7- 3 متمایل به شرق تهران هستند. از نواحی و محله های معروف این محدوده میتوان به پاسداران، سراج، استخر، امام حسین، رسالت، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، دماوند، پیروزی، مسعودیه، افسریه، نارمک، خاک سفید، سرخه حصار، شمس آباد، تهران نو، هفت حوض، شمیران نو، دلاوران، لویزان، نظافت آباد، قنات کوثر و … اشاره نمود. ساکنین این مناطق نیز برای نظافت منزل شرق تهران به دنبال شرکت خدماتی مناسب میباشند.

برای انجام امور نظافتی از قبیل نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکینگ – مشاعات، نظافت محل کار و نیز نظافت شرکت، پیدا نمودن شرکت خدماتی که بتواند نیاز مشتریان را به طور کامل مرتفع ساخته و در کنار آن امنیت و آسایش را فراهم نماید مساله ای است که باید به آن دقت نمود. در این ایام هماهنند سایر صنوف، شرکت های خدماتی متنوعی ثبت شده و یا ثبت نشده در شرق تهران مشغول به فعالیت میباشند. بسیاری از این شرکت ها تنها به دلیل کسب سود کوتاه مدت، اقدام به جذب کارگران ساختمانی و یا فصلی مینمایند و بدون دریافت مدارک هویتی و ضمانت کار، این افراد را به داخل منازل و محل کار مشتریان اعزام مینمایند. این عمل گاهی موجب بروز حوادث مالی و اخلاقی جبران ناپذیری میگردد. ما در شرکت خدماتی آریومن به صورت شبانه روزی در تلاشیم با کمک و بازخورد شما، هر روز بر کیفیت خدمات خود افزوده و خدماتی شایسته شما را ارائه نماییم.

نظافت منزل شرق تهران
نظافت منزل در شرق تهران
چرا آریومن را برای نظافت منزل شرق تهران انتخاب نمایید؟

نظافت منزل شرق تهران به صورت تضمینی

شما میتوانید به هر دلیل که از پرسنل نظافتچی اعزامی شرکت خدمات نظافت منزل آریومن رضایت نداشتید تا قبل از یکساعت و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ایشان را برگردانید.

نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت خدماتی در نظافت منزل شرق تهران

ما به منظور جلب رضایت مشتریان خدمات نظافتی را با نازلترین قیمت بین همکاران ارائه مینماییم و در تلاشیم کیفیت خدمات ارائه شده را هر روز ارتقا داده تا بتوانیم رضایت کامل شما را براورده سازیم.

نظافت ساختمان اریومن

پرسنل نظافتچی مجرب و متخصص برای نظافت منزل در تهران

شرکت خدماتی نظافتی آریومن به صورت تخصصی بر روی جذب و بکارگیری پرسنل نظافتچی فعالیت داشته و تمام مدارک شناسایی و ضمانتی را از این افراد دریافت مینماید و بعداز این مرحله این پرسنل را به صورت مداوم آموزش میدهد.

بیمه حوادث

به منظور جلب اطمینان کامل مشتریان در تهران، تمام پرسنل نظافتچی اعزامی از طرف شرکت نظافتی آریومن، تحت پوشش بیمه حوادث می باشند.

نظافت منزل شرق تهران توسط آریومن

شرکت خدمات نظافتی آریومن، سهامی خاص بوده و به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسیده است و به منظور اطیمنان مشتری، شماره ثبت شرکت در فاکتور ارسالی درج میگردد.

عدم به کارگیری پرسنل شهرستانی و کارگران فصلی

شرکت خدماتی آریومن به هیچ عنوان کارگر شهرستانی، غیر متخصص و کارگران ساختمانی و فصلی را در کادر نظافتی خود استخدام نمینماید و برای نظافت منزل در شرق تهران اعزام نمینماید.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان پشتیبانی شرکت نظافتی آریومن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و همراهی با شما عزیزان در تمامی مناطق تهران از جمله شرق تهران میباشند.

اگر جای مورد دیگری در امکانات خدماتی نظافتی ارائه شده خالی است خوشحال میشویم به ما بگویید سعی میکنیم در اسرع وقت آن را به لیست امکانات مجموعه اضافه نماییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
آخرین نظرات مشتریان
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!