در سراسر دنیا، شرکت ها و موسسات همواره عناوین مختلفی برای برند یا شعار تبلیغات خود انتخاب مینمایند. این عناوین معرف نوع، سبک کار و یا رسالت آن مجموعه بوده که اگر با موفقیت همراه باشد آن عنوان مفهوم مد نظر موسسین مجموعه را در ذهن مخاطب یا مشتری تدعی مینماید. ما نیز با بررسی عناوین مختلف واژه ی آریومن را انتخاب نمودیم که شاید به نوعی تداعی کننده مفهموم دو واژه مد نظرمان یعنی آریامن و آریوبرزن باشد. برای توضیح هدف گذاری این مجموعه و انتخاب واژه آریومن بهتراست اول معنای این دو واژه را به اختصار مرور نماییم.

آریامن

آریامن یا به اوستایی ائیریامن درآیین مزدیسنا و اساطیر ایرانی به معنای خدای صلح و دوستی و درمان دهنده دردهای مردمان است. یا به عبارتی دیگر آورنده شادی و شادمانی است. در گذشته در بهمن ماه، روزی را به این عنوان جشن گرفته که آن را روز نیکی برای نو پوشیدن و سوار اسب نو شدن میدانستند. این واژه به عبارتی به معنای آرامش دهنده، خوشبختی دهنده، روز نو، رخت نو پوشیدن و کلمات مترادف آن میباشد.

لینک منبع در ویکی پدیا

آریامن
آریوبرزن

آریوبرزن

آریو برزن نام یکی از سرداران و شاهزادگان ایرانی در دوره هخامنشی بوده است که با تعداد محدود 40 سوار و 5000 پیاده شجاعانه در مقابل اسکندر مقدونی و سپاهش ایستادگی کرده و همراه تمام سربازانش تا آخرین نفر کشته شدند. ایستادگی آریوبرزن یکی از چند ایستادگی معدود در مقابل سپاه اسکندر مقدونی بود در پارسی امروز این عبارت آریابرزن هم گفته میشود که به معنای ایرانی باشکوه است.

لینک منبع در ویکی پدیا

آریومن

حال با مطالعه این دوبخش میتوانیم خدمتتان عرض کنیم هدف ما از انتخاب عنوان آریومن برای شرکت خدماتی نظافتی خود سرلوحه قراردادن دو اصل کلی می باشد.

1) آموزش تخصصی کار و نحوه برخورد درمحیط کاری به کارگران نظافتچی هموطنمان. در راستای گردهم آوری کادری مجرب و مودب در جهت برداشتن قدمی هرچند کوچک برای ساخت ایرانی باشکوه.

2) گسترش و ارائه خدمات نظافتی با کیفیت و شایسته هموطنان ایرانی. برای درخشش هر چه بیشتر محیط زندگی و محل کار شما و کسب رضایت کامل مشتریان.

ما خالصانه و به صورت شبانه روزی در تلاشیم که بر اصول خود پایبند بوده و هر روز با کمک و راهنمایی های شما بر کیفیت خدماتی خود بیافزاییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!