نظافت شرکت، نظافت محل کار، نظافت ادارات و …

امروزه برای انجام نظافت شرکت و نظافت محل کار، بنا به دلایل مختلف از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه و دلایل مشابه دیگر، بسیاری از شرکتها، ادارات، موسسه ها و … به جای استخدام پرسنل نظافتچی دائم، اقدام به گرفتن نظافتچی های روزمزد از شرکتهای خدماتی مختلف مینمایند.

وظایف این نظافتچی ها شامل کشیدن جارو و تی، غبار روبی میزها، پارتیشن ها، سیستم های کامپیوتری، تلفن های رومیزی، شیشه و پنجره ها، نظافت وسایل موجود در آشپزخانه شامل یخچال، گاز و … می باشد که باید به بهترین نحو انجام گیرد تا ظاهر شرکت و محل کار شما، در نظر مشتریان و ارباب رجوع به بهترین نحو دیده شود. این امر باعث افزایش راندمان کار کرد کارمندان شما و در نتیجه رضایت هر چه بیشتر مشتریان و به تبع آن افزایش سود شما میشود.

به منظور رفاه حال شما و انجام هر چه بهتر نظافت شرکت و نظافت محل کار شما، شرکت خدماتی آریومن اقدام به اعزام پرسنل نظافتچی با تجربه و مودب به تمام مناطق تهران نموده است.

از مزایای این خدمات نظافتی برای کسبه، شرکتها، مجتمع های تجاری و اداری و … میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

نظافت شرکت
چرا نظافت شرکت و محل کار آریومن؟

اعتبار مجموعه آریومن

شرکت خدماتی آریومن، سهامی خاص بوده و به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسیده است و به منظور اطیمنان مشتری، شماره ثبت شرکت در فاکتور ارسالی درج میگردد.

اعزام نظافتچی ایرانی، غیر شهرستان، جوان، با ظاهری آراسته، آموزش دیده مجرب و موجه به صورت تضمینی

مسلما وقت و هزینه شما ارزش بیشتری از آزمودن نظافتچی های مختلف دارد. مخصوصا زمانی که در محل کار و شرکت خود در حال فعالیت روزانه و پاسخ به ارباب رجوع هستید. شما میتوانید پرسنل نظافتچی مجرب خود را رزرو نمایید و در روز مشخص از انجام خدمات نظافتی و اتمام آن با بالاترین کیفیت لذت ببرید.پرسنل نظافتچی استخدامی در شرکت خدماتی آریومن، از چندین مرحله استخدامی عبور کرده و بعداز آن آموزش دیده و سپس مشغول به کار میشوند. ما برای اطمینان هرچه بیشتر شما به این خدمات و شرایط گفته شده برای شما این حق را قائل هستیم که اگر تا قبل از یکساعت به هر دلیلی از پرسنل اعزامی رضایت نداشتید بدون پرداخت هزینه ای ایشان را برگردانید.

نظافت ساختمان اریومن

صرفه جویی در وقت

با ثبت اشتراک هفتگی یا ماهانه در شرکت آریومن میتوانید بدون به تعویق افتادن کارها و بدقولی به صورت مرتب در تاریخ مشخص، محلی پاکیزه و درخشان داشته باشید. ما تلاش میکنیم که شخصی ثابت که مورد تایید شما است را برایتان اشتراک بزنیم تا نیاز نباشد هر بار وقت بگذارید و از اول شرایط را به کارگر جدید توضیح دهید.

بیمه حوادث

به منظور جلب اطمینان کامل مشتریان، تمام پرسنل نظافتچی اعزامی از طرف شرکت خدماتی آریومن، تحت پوشش بیمه حوادث می باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آسیب دیدن پرسنل اعزامی، هیچ مسئولیتی بر عهده شما نمیباشد و پرسنل از بیمه حوادث شرکت استفاده مینمایند.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان پشتیبانی شرکت نظافتی آریومن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و همراهی با شما عزیزان در تمام مناطق تهران میباشند.

نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت خدماتی

ما به منظور جلب رضایت مشتریان خدمات نظافتی خود را با نازلترین قیمت بین همکاران ارائه مینماییم و در تلاشیم کیفیت خدمات ارائه شده را هر روز ارتقا داده تا بتوانیم رضایت کامل شما را براورده سازیم و افتخار خدمت رسانی به شما را برای مدت طولانی تری داشته باشم.

صرفه جویی در هزینه

مسلما با توجه به حقوق ثابت وزارت کار و شرایط بیمه تامین اجتماعی در حال حاضر بسیاری از شرکت ها مایل به استخدام آبدارچی و نظافتچی ثابت نمیباشند. در این شرایط میتوانند به راحتی با ثبت اشتراک از شرکت خدماتی آریومن و پرداخت هزینه ای بسیار کمتر و به صرفه تر همیشه محیطی مرتب و پاکیزه داشته باشند.

اگر جای مورد دیگری در امکانات خدماتی نظافتی ارائه شده خالی است خوشحال میشویم به ما بگویید سعی میکنیم در اسرع وقت آن را به لیست امکانات مجموعه اضافه نماییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
آخرین نظرات مشتریان
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!