نظافت منزل تهران

تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت کشور ایران میباشد. این شهر بیست و چهارمین شهر پرجمعیت آسیای غربی محسوب میشود . بیش از 8 میلیون نفر دراین شهر در حال زندگی میباشند. یکی از دغدغه هایی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله کاری برای ساکنین شهر تهران پیش آمده است انجام امور روتین نظافتی مانند نظافت منزل تهران، نظافت مشاعات و نظافت محل کار می باشد. این امر بستر مناسبی را برای تاسیس شرکت های خدماتی در تهران، فراهم آورده است. اما از سویی این افزایش تاسیس شرکت نظافتی در تهران، مشکل سردرگمی در انتخاب شرکت نظافتی مناسب در تهران را ایجاد نموده است. شرکت نظافتی که سابقه کاری در این امر داشته باشد. شرکت خدمات نظافت منزلی که در انتخاب پرسنل خود، شرایط سخت و مناسبی را در نظر گرفته باشد و بعد از جذب آنها را آموزش کافی داده باشد. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر در نظر گرفته نشود زمانی که این افراد به محل زندگی و یا کار همشهریان تهرانی اعزام میشوند ممکن است مشکلات اخلاقی یا مشکلات کاری جبران ناپذیری را ایجاد نمایند. متاسفانه امروزه به دلیل نوع کار خدماتی و عدم نیاز به سرمایه زیاد برای تاسیس این نوع شرکتهای نظافتی، بسیاری از افراد سودجو، هر روز شرکت های خدماتی و نظافتی با عناوین متنوع را ثبت (در بعضی مواقع حتی بدون ثبت شرکت) مشغول به کار شده و با تبلیغات و قیمتهای خارج از عرف، تنها به فکرمنافع کوتاه مدت خود هستند و بعد از کسب آن و بروز مشکلات حقوقی و شکایات همشهریان، به راحتی شرکت را تعطیل و با عنوانی دیگر، دوباره مشغول به کار میشوند. البته لازم به ذکر است در این میان همکارانی نیز هستند که با تاسیس شرکت نظافتی در تهران واقعا به فکر ارائه خدمات نظافتی مناسب و بهبود کیفیت این خدمات میباشند که مورد احترام و تایید ما هستند و برای آنها آرزوی توفیق روزافزون داریم. ما نیز در شرکت آریومن به صورت 24 ساعته تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت خدمات نظافتی ارائه شده انجام میدهیم تا بتوانیم به صورت طولانی و ماندگار در کنار شما باشیم و به شما خدمت کنیم. شرکت خدماتی نظافتی آریومن خدمات نظافتی خود را در تمام مناطق تهران ارائه مینماید:

نظافت منزل در تهران
نظافت منزل تهران

نظافت منزل شمال تهران

تجریش، فرحزاد، درکه، پونک، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، محمودیه، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد-مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، داودیه، جردن، فرمانیه، کامرانیه، دزاشیب، اوین، الهیه، ولنجک، ظفر، سعادت آباد، شهرک غرب و …

نظافت منزل جنوب تهران

مشیریه، افسریه، نازی آباد، شهرک مسعودیه، خانی آباد نو، امیربهادر، شوش، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، مولوی، شاپور، جوادیه، دروازه غار، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، سیروس، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران و …

نظافت منزل مرکز تهران

عباس آباد، یوسف آباد، امیرآباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، آپدانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان و …

نظافت منزل غرب تهران

صادقیه، ستارخان، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، آزادی، آریاشهر، فردوس، دهکده المپیک و …

نظافت منزل شرق تهران

تهرانپارس، تهران نو، نارمک، سرخه حصار، شهرک امید، پیروزی، گرگان، نظام آباد، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، مجیدیه و …

چرا آریومن را برای نظافت منزل در تهران انتخاب نمایید؟

نظافت منزل در تهران به صورت تضمینی

شما میتوانید به هر دلیل که از پرسنل نظافتچی اعزامی شرکت خدماتی آریومن رضایت نداشتید تا قبل از یکساعت و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ایشان را برگردانید.

نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت خدماتی در نظافت منزل تهران

ما به منظور جلب رضایت مشتریان خدمات نظافتی را با نازلترین قیمت بین همکاران ارائه مینماییم و در تلاشیم کیفیت خدمات ارائه شده را هر روز ارتقا داده تا بتوانیم رضایت کامل شما را براورده سازیم.

نظافت ساختمان اریومن

پرسنل نظافتچی مجرب و متخصص برای نظافت منزل در تهران

شرکت خدماتی نظافتی آریومن به صورت تخصصی بر روی جذب و بکارگیری پرسنل نظافتچی فعالیت داشته و تمام مدارک شناسایی و ضمانتی را از این افراد دریافت مینماید و بعداز این مرحله این پرسنل را به صورت مداوم آموزش میدهد.

بیمه حوادث

به منظور جلب اطمینان کامل مشتریان در تهران، تمام پرسنل نظافتچی اعزامی از طرف شرکت نظافتی آریومن، تحت پوشش بیمه حوادث می باشند.

اعتبار نظافت منزل در تهران توسط آریومن

شرکت خدمات نظافت منزل آریومن، سهامی خاص بوده و به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسیده است و به منظور اطیمنان مشتری، شماره ثبت شرکت در فاکتور ارسالی درج میگردد.

عدم به کارگیری پرسنل شهرستانی و کارگران فصلی

شرکت نظافتی آریومن به هیچ عنوان کارگر شهرستانی، غیر متخصص و کارگران ساختمانی و فصلی را در کادر نظافتی خود استخدام نمینماید و برای نظافت منزل در تهران اعزام نمینماید.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان پشتیبانی شرکت نظافتی آریومن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و همراهی با شما عزیزان در تمام مناطق تهران میباشند.

اگر جای مورد دیگری در امکانات خدماتی نظافتی ارائه شده خالی است خوشحال میشویم به ما بگویید سعی میکنیم در اسرع وقت آن را به لیست امکانات مجموعه اضافه نماییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
آخرین نظرات مشتریان
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!