نظافت منزل غرب تهران

غرب تهران شامل محله هایی مانند پونک، ستارخان، آریا شهر، شهر زیبا، شهران، جنت آباد، طرشت، چیتگر، گیشا، تهرانسر، شهرک اکباتان، حصارک ،آزادی، فردوس و … میباشد. اگر شما هم از ساکنین محترم این مناطق میباشید. حتما برایتان پیش آمده است که برای انجام خدماتی نظافت منزل غرب تهران، نظافت مشاعات – راه پله و پارکینگ و نظافت محل کار به دنبال نظافتچی یا کارگر نظافتی ماهر بوده اید. برای انجام این امور چه راه کاری دارید؟

سپردن این امور به افراد ناشناس و یا شرکت های ثبت نشده به دلیل اینکه این افراد وارد محیط شخصی شما مانند منزل یا مجمتع مسکونی یا محل کار شما میشوند، به هیچ وجه توصیه نمیگردد. زیرا تجربه ثابت کرده است که گاهی این افراد مشکلات اخلاقی و خسارات مالی جبران ناپذیری را ایجاد مینمایند. بعضی مواقع برای خود این پرسنل حین کار حادثه ای پیش می آید و به دلیل اینکه بیمه حوادث ندارند خسارت آن حادثه گریبان گیر شما میشود. به همین دلایل بهتر است این امور را به یکی از شرکت های نظافتی غرب تهران که سابقه کاری درخشان و پرسنلی مجرب و موجه دارند بسپارید. ما نیز در شرکت خدمات نظافتی آریومن، به صورت شبانه روزی در تلاشیم که با بازخوردهایی که از مشتریان میگیریم، بر کیفیت خدمات نظافتی خود بیافزاییم تا رضایت کامل مشتریان را برآورده سازیم.

 

نظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل در غرب تهران
چرا آریومن را برای نظافت منزل غرب تهران انتخاب نمایید؟

نظافت منزل غرب تهران به صورت تضمینی

شما میتوانید به هر دلیل که از پرسنل نظافتچی اعزامی شرکت خدمات نظافت منزل آریومن رضایت نداشتید تا قبل از یکساعت و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ایشان را برگردانید.

نازلترین قیمت با بالاترین کیفیت خدماتی در نظافت منزل غرب تهران

ما به منظور جلب رضایت مشتریان خدمات نظافتی را با نازلترین قیمت بین همکاران ارائه مینماییم و در تلاشیم کیفیت خدمات ارائه شده را هر روز ارتقا داده تا بتوانیم رضایت کامل شما را براورده سازیم.

نظافت ساختمان اریومن

پرسنل نظافتچی مجرب و متخصص برای نظافت منزل در غرب تهران

شرکت خدماتی نظافتی آریومن به صورت تخصصی بر روی جذب و بکارگیری پرسنل نظافتچی فعالیت داشته و تمام مدارک شناسایی و ضمانتی را از این افراد دریافت مینماید و بعداز این مرحله این پرسنل را به صورت مداوم آموزش میدهد.

بیمه حوادث

به منظور جلب اطمینان کامل مشتریان در تهران، تمام پرسنل نظافتچی اعزامی از طرف شرکت نظافتی آریومن، تحت پوشش بیمه حوادث می باشند.

نظافت منزل غرب تهران توسط آریومن

شرکت خدمات نظافتی آریومن، سهامی خاص بوده و به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکتها در تهران به ثبت رسیده است و به منظور اطیمنان مشتری، شماره ثبت شرکت در فاکتور ارسالی درج میگردد.

عدم به کارگیری پرسنل شهرستانی و کارگران فصلی

شرکت خدماتی آریومن به هیچ عنوان کارگر شهرستانی، غیر متخصص و کارگران ساختمانی و فصلی را در کادر نظافتی خود استخدام نمینماید و برای نظافت منزل در غرب تهران اعزام نمینماید.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان پشتیبانی شرکت نظافتی آریومن به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و همراهی با شما عزیزان در تمامی مناطق تهران از جمله غرب تهران میباشند.

اگر جای مورد دیگری در امکانات خدماتی نظافتی ارائه شده خالی است خوشحال میشویم به ما بگویید سعی میکنیم در اسرع وقت آن را به لیست امکانات مجموعه اضافه نماییم.

برخی آمارهای آریومن

درخواست نظافتچی
0+
تعداد دخواست ها
مشتری نظافت
0+
تعداد مشتریان
نظافتچی
0+
مشترکین
آخرین نظرات مشتریان
لیست خدمات
لیست خدمات
سفارش انلاین خدمات
رزرو آنلاین خدمات نظافتی
سفارش از طریق تلگرام
سفارش خدمات نظافت از طریق تلگرام
واتس اپ اریومن
سفارش خدمات نظافت از طریق واتس اپ
ارسال رزومه
ثبت نام نظافتچی
نظافت
ارتباط با واحد پشتیبانی

ارائه بهترین خدمات نظافت به شما از نزدیکترین خدمات دهنده!

برای مشاهده راه های ارتباط با ما کلیک کنید!